Tygrysy

Znalezione obrazy dla zapytania mały tygrysek z kubusia puchatka

Witamy, to my Tygryski, mamy już pięć lat. Jesteśmy bardzo koleżeńscy i zawsze uśmiechnięci. Lubimy się bawić, śpiewać i tańczyć, a także poznawać otaczający nas świat. Nasze Panie urozmaicają nam czas spędzany w przedszkolu organizując nam ciekawe zajęcia i zabawy.


ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC GRUDZIEŃ 

1. Grudniowe życzenia- zapoznanie z literą K, k oraz liczbą 6, poszerzanie wiedzy dzieci na temat historii Świętego Mikołaja

2. Kim będę, gdy dorosnę?- zapoznanie z literą R, r, poszerzanie wiedzy dzieci na temat zawodów wykonywanych przez ludzi

3. Święta za pasem- zapoznanie z literą L, l oraz liczbą 7, kształtowanie nawyku pomagania innym w pracach domowych

4. Świąteczne tradycje- poszerzanie wiedzy dzieci na temat tradycji obchodzenia Świąt Bożego Narodzenia w Polsce




„Prezent dla Mikołaja”

Dorota Gellner

 

A ja się bardzo, bardzo postaram

i zrobię prezent dla Mikołaja.

Zrobię mu szalik piękny i nowy,

żeby go nosił w noce zimowe.

I żeby nie zmarzł w szyję, i w uszy,

Gdy z burej chmury śnieg zacznie prószyć.

Niech się ucieszy Mikołaj Święty,

Tak rzadko ktoś mu daje prezenty.

Podobny obraz


   „Święty Mikołaju”

sł. Urszula Piotrowska, muz. Magdalena Mielnicka- Sypko

I. Święty Mikołaju, Święty Mikołaju
dzieci już czekają, gdzieś ty gdzie?
A Święty Mikołaj, a Święty Mikołaj
przez komin zawołał: Spieszę się!

Ref.: Worek prezentów wielki mam,
             dobrze marzenia wasze znam. 

             Wiem, że czekacie cały rok,

                                                   więc wydłużałem krok.

 

II. Święty Mikołaju, Święty Mikołaju
dzieci cię kochają, czy ty wiesz?
A Święty Mikołaj, a Święty Mikołaj
do dzieci zawołał: Ja was też!

Podobny obraz


ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE NA MIESIĄC LISTOPAD 2018


1. Listopadowe wspomnienia- zapoznanie z literą M, m oraz liczbą 3, utrwalenie nazw członków rodziny, pogłębianie poczucia przynależności do rodziny


2. Jesienna pogoda- zapoznanie z literą T, t, poszerzanie wiedzy dzieci na temat zjawisk atmosferycznych


3. Zwierzęta domowe- zapoznanie z literą D, d oraz liczbą 4, poszerzanie wiedzy dzieci na temat różnic między zwierzętami


4. Zimno, coraz zimniej- zapoznanie z literą Y, y oraz liczbą 5, utrwalanie wiedzy dotyczącej zmian przyrodniczych związanych z nadejściem zimy


 


„Kotek”


Julian Tuwim


Miauczy kotek: miau!
- Coś ty, kotku, miał?
- Miałem ja miseczkę mleczka,
Teraz pusta jest miseczka,
A jeszcze bym chciał.

Wzdycha kotek: o!
- Co ci, kotku, co?
- Śniła mi się wielka rzeka,
Wielka rzeka, pełna mleka
Aż po samo dno.

Pisnął kotek: pii...
- Pij, koteczku, pij!
Skulił ogon, zmrużył ślipie,
Śpi - i we śnie mleczko chlipie,
Bo znów mu się śni.


Opis: kotek11.jpg


„Tańcząca wiewióreczka”


sł. i muz. Karol i Danuta Jagiełłowie


 


Ref. Wiewióreczka mała, po lesie biegała
hopsa sasa, hopsa sasa, po lesie biegała. (2x)

1. Spotkała jeżyka, tańczyli walczyka,
tańczyli walczyka raz, dwa, trzy, raz. (4x)


2. Spotkała owieczkę, tańczyli poleczkę,
raz i dwa i, raz i dwa, i tańczyli poleczkę. (4x)


3. Spotkała ślimaka, tańczą kujawiaka,
raz i dwa, raz i dwa, trzy, tańczą kujawiaka. (4x)


4 Spotkała szaraka, tańczą krakowiaka,
dookoła polany, tańczą krakowiaka. (4x)

Publiczne Przedszkole Nr 5 im. Tadeusza Kościuszki, ul. Czarnoleska 15, 26-600 Radom

Projekt i wykonanie Centrum Reklamy nmedia